dinsdag 24 april 2012

Ik ben deze blog nog maar net begonnen, en moet nog het nodige aan foto's regelen want ik had ze vanmiddag net allemaal van de computer afgegooid (ik was aan het opruimen) maar ik heb nu besloten om een blog te beginnen over mijn haakbestaan maar ik brei ook maar haken vind ik leuker en zo als ik al bij meerderen gelezen heb op hun blog de granny square is toch wel een favoriet. Op het moment een neverending granny square aan het maken voor mijn moeder die ze met moederdag krijgt, ze wilden hem in het zwart, midden grijs en licht grijs, ik moet zeggen het is best mooi maar ik ben toch meer van de kleuren.
Ik ben eigenlijk sinds de januari weer echt gaan haken, omdat ik uit het ziekenhuis kwam en nog niets mocht doen en ik kan niet zo goed stil zitten dus ik heb in een paar maanden tijd heel wat gebreid en gehaakt. Ik ben ook met verschillende projecten bezig dat was meer voor de afwisseling omdat ik letterlijk de hele dag aan het haken of breien was, maar sinds een week mag ik 8 uurtjes werken in de week verdeeld over 4 dagen op therapeutische basis dus ik ga de goede kant weer op.
Ik zal morgenmiddag wat foto's plaatsen zodat het wat leuker wordt om naar te kijken.

Ik ga nog wat drinken en dan is het weer tijd om te gaan slapen.

Welterusten alvast voor als je ook gaat slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Rijsenhout, Nood-Holland, Netherlands